IT YOUR MIND
HELPDESK

Probleem? wij staan voor je klaar!

functioneel support

Onze helpdesk staat voor je klaar!

Ondervind je een probleem om jouw werk voort te kunnen zetten? Onze HelpDesk gaat dit onder begeleiding voor je oplossen. 

Vragen zoals: “Hij doet het niet” gaan wij ombuigen naar “O, zo werkt het dus”.

Waarom onze Helpdesk?

Biedt functioneel support op een manier die begrijpbaar is.

Direct tijd besparen

Stap-voor-stap en begrijpelijk

Met de beste IT-ers

Waarom uitbesteden?

Wij ontzorgen jouw ICT servicedesk met onze dienstverlening. Op deze manier hoef je je geen zorgen te maken over de behandeling van uw cliënten, niet over de randvoorwaarden. Wij beschikken over een feilloze infrastructuur waarmee je probleemloos jouw werk kunt afronden en tevens zijn wij jouw eerste aanspreekpunt voor alle IT-vragen en opmerkingen.

Voor wie kunnen wij wat betekenen?

Business to business

Onze service
itym helpdesk

Selfservice portaal

Via onze selfservice portaal heb je direct inzicht over jou ondersteuningstickets en de status daarvan. 

itym servicedesk

Oplossingsgericht werken

Wij zoeken altijd met je mee naar de beste oplossing. Zodat je weer snel verder kunt met jouw werkzaamheden.

Eerstelijns support

Kennispartner

De helpdesk houdt niet alleen op bij het probleem oplossen. Wij helpen je ook leren slimmer te werken.

Wij helpen je een handje

Wij hebben de expertise om in het verlengde van jouw team te werken. Zo zorgen wij ervoor dat onze oplossingen een strategische impact hebben op het dagelijkse werk.

technische support

Dag dienst

08:00 - 18:00
6
50 Maand
  • Maandag t/m vrijdag
  • Per gebruiker

2 Teams

07:00 - 23:00
12
99 Maand
  • Maandag t/m vrijdag
  • Per gebruiker

3 Teams

24/5
19
99 Maand
  • Maandag t/m vrijdag
  • Per gebruiker

Full service

24/7
29
99 Maand
  • Maandag t/m zondag
  • Per gebruiker
Populair
Onboarding Helpdesk

Hierin leggen wij precies uit hoe het proces zal verlopen en wat er komt kijken bij het onboarden van onze Helpdesk. Wij hebben hiervoor een gestructureerde stappenplan gemaakt waardoor we in een rap tempo aan de slag kunnen. Win-win situatie voor jou en voor ons.


Hoe gaan wij te werk?

Wij nemen de telefoon op en hebben een luisterend oor wat de issue(s) zijn. Vervolgens proberen wij dit direct op te lossen. Dit doen wij

door onze parate kennis te delen en indien nodig door het betreffende computerscherm over te nemen.

De complexere incidenten zullen wij op duidelijke wijze uitvragen, registreren en naar de juiste plaats escaleren. Dit voorkomt voor de melder een wirwar aan contactpersonen en afdelingen.

Wat kun je doen met onze helpdesk?

Als je je registreert voor onze helpdesk heb je volledige toegang tot ons selfserviceportaal en kun je jouw account gebruiken om ondersteuningstickets in te dienen en de status ervan te volgen. Dit betekent voor jou dat als er een probleem voorkomt, je gelijk online deze kan indienen en wij lossen het voor je op.

Neem een kijkje wat wij voor jou kunnen betekenen!

Meer weten?
Functioneel applicatiebeheer

Functioneel applicatiebeheer

Wij denken met u mee over welke applicaties toegepast kunnen worden in uw werk en geven een sterk advies daarover. Wij hebben contact met leveranciers en zorgen er vervolgens voor het testen en implementeren van nieuwe applicaties. Ook adviseren wij gebruikers, nemen hen mee in wijzigingen en staat klaar bij vragen of incidenten.

Een groot voorkomend probleem is dat mensen hun problemen keer op keer moeten uitleggen bij elke telefoontje dat ze worden doorverwezen.  

Hoe doet ITYM dit? wij creëren één aanspreekpunt, dat optreedt als klantadvocaat.

 

Technisch applicatiebeheer

Technisch applicatiebeheer

Wat beheerobjecten betreft gaat het bij technisch applicatiebeheer meestal om de applicatie zelf plus de infrastructurele componenten die specifiek voor de applicatie nodig zijn.  Dus geen apparatuur, besturingsystemen, firewalls enz maar de componenten ‘daarboven’, zoals een Oracle database of een Microsoft.

 

Onze focus

Geef collega's de middelen in handen om zelf hulp te vinden

Creëer een geïntegreerd Helpcenter en een community forum.

Collega’s kunnen problemen in hun eigen tempo oplossen en tegelijkertijd de oplossingstijd voor agenten verkorten.

zorg voor een persoonlijk tintje ongeacht je schaalgrootte

Personaliseer de ervaring voor elke klant, zelfs wanneer je opschaalt. 

Maak gebruik van automatisering en door kunstmatige intelligentie aangedreven bots om de juiste contextinfo op te roepen, zodat klanten nooit in herhaling hoeven vallen.

tijdgebonden oplossingen voor jouw iT-problemen

Dit is waar wij onze focus aan houden. Problemen die voorkomen willen wij als een razendsnelle computer voor u hebben opgelost.

Doormiddel van onze hoge kennis en beste IT’ers kunnen wij dit voor u betekenen.

Laten we samenwerken

Adres
Amsterdam, Amstel Business park, Joop Geesinkweg 125, 1114 AB

Telefoonnummer
020-2615350

Email adres
Info@itym.nl