Support is een belangrijk onderdeel van veel grotere bedrijven. Er kan behoefte zijn aan intern support voor medewerkers of externe voor klanten. Een helpdeskmedewerker is iemand die te hulp schiet bij vragen of problemen op het gebied van ICT.
Het beheren van websoftware is eenvoudiger geworden met de release van Microsoft Office 365. U hoeft niet langer rekening te houden met de onderliggende hardware, omdat de grootte gemakkelijk kan worden geschaald. Beide Microsoft Office-programma's werken samen, en het beheercentrum maakt het eenvoudig om ze af te handelen
Helpdeskmedewerkers zijn werkzaam op de ICT-afdeling van bijvoorbeeld dienstverlenende bedrijven, overheidsorganisaties, webwinkels, telecomaanbieders en andere organisaties waarbij dienstverlening in een ICT-omgeving plaatsvindt. Collega’s met wie ze in aanraking komen zijn bijvoorbeeld technical support medewerkers, medewerkers klantenservice, storingsmonteurs, systeembeheerders, software architecten en applicatiebeheerders.
Aannemen, registreren en afhandelen van binnenkomende telefonische meldingen
Registreren en afhandelen van binnenkomende meldingen via e-mail
Technisch aanspreekpunt voor collega’s
Doorverwijzen naar bijvoorbeeld monteurs
Signaleren, verhelpen en melden van storingen
Proactief vertalen van klantmeldingen naar (verbeterde) technische oplossingen
Actualiseren en optimaliseren van werkinstructies
We vragen geen specifieke voorkennis. Je bent in staat op MBO+ niveau te functioneren, je hebt een proactieve houding en helpt mensen graag verder.
Erkende diploma's en certificeringen
Wat krijg je van ons?
Bel of mail ons gerust. Vul het formulier hiernaast/onder in voor de Brochure.
Opleidingen@itym.nl
+31 20 261 5350
Amstel Business park, Joop Geesinkweg 125, 1114 AB Amsterdam