Welkom op het onboarding Proces van IT Your Mind Helpdesk.
Welkom!
Welkom bij het onboarding proces van het ITYM helpdesk. Hieronder begeleiden wij jou graag verder hoe je gebruik kan maken van onze helpdesk service. Dit hebben wij gedaan doormiddel van stappen te maken die doorgenomen moeten worden door de afnemer.
Stappen voor het onboarding process
Vul het volgende formulier in:
Vervolg gesprek inplannen
020 261 5350
Te bereiken vanaf: 9:00 – 19:00
Adres Amsterdam, Amstel Business Park, Joop Geesinkweg 125, 1114 AB
Email Info@itym.nl
Hoe gaan we verder?
Op dit moment is er een afspraak geweest en hebben wij kennis gemaakt met jou. Dit is het moment dat wij voor jou aan de slag mogen, wij zullen kijken wat het beste bij jou past zodat wij jou optimaal kunnen bedienen.
Concept overeenkomst
Hier zullen wij een concept opstellen die is gepersonaliseerd naar jouw klant. Daarna gaan wij een voorstel aanbieden hoe wij precies te werk zullen gaan en wat voor externe applicaties aangeschaft moeten worden.
Intake gesprek met uw klant
Op dit moment is het een kwestie van kennis maken met elkaar en de applicaties. Wij zullen ervoor zorgen dat uw klant volledig eerstelijns ondersteund word en dat hij/zij alles weet over het indienen van voorkomende problemen.
Pilot
Automatische piloot word ingeschakeld. Met dit bedoelen wij dat jouw klantengegevens verwerkt worden in onze Helpdesk serviceportaal zodat jouw klanten tickets kunnen indienen.
Go Live!
Succes! Op dit moment gaat de Helpdesk live voor jouw klant. Nu kunnen er tickets worden ingediend met probemen die voorkomen en zullen wij jouw klant zo goed mogelijk ondersteunen.